Promocja w Google
Pozycjonowanie, linki sponsorowane. Bądź tam, gdzie Cię szukają.
Wyszukiwarka Google to strona, od której miliony osób zaczynają dzień przed komputerem na całym świecie. Jeżeli jeszcze nie prowadzisz działań promocyjnych w tej dziedzinie - pomożemy Ci to naprawić.
Większość Internautów nie wyobraża sobie świata bez Google. Co więcej, w przekonaniu wielu - Google to właśnie Internet.
Wyszukiwanie informacji w Internecie, przy pomocy Google, stało się czynnością tak naturalną, że dla większości osób zastępuje całkowicie inne źródła informacji.
W momencie gdy to czytasz, ktoś szuka informacji na temat Twoich produktów i usług.
Czy masz pewność, że znajdzie właśnie Ciebie?

Różne wyniki, jeden cel. Dotarcie z informacją.

Istnieje wiele możliwości, by promować firmę w Google.
Najpopularniejszymi sposobami pozyskania klienta są pojawienie się w wynikach wyszukiwania dzięki Google Ads (dawniej Google Adwords) oraz Pozycjonowanie (SEO, optymalizacja stron internetowych oraz wpływ na wyniki wyszukiwania w Google).
Pamiętajmy, że linki sponsorowane i pozycjonowanie się na naturalne wyniki wyszukiwania, to tylko wierzchołek możliwości reklamowych, jakie daje nam firma Google.
Pozycjonowanie to proces długofalowy, polegający m.in. na optymalizacji strony internetowej, tworzeniu wartościowych tresci oraz pozyskiwaniu wysokiej jakości linków.
Google Ads (Adwords) to linki sponsorowane. Kampania pozwala uruchomić się niemalże natychmiastowo, by prezentować reklamy m.in. w wynikach wyszukiwania.
Zadbamy o Twoją widoczność w wynikach wyszukiwania
Pozycjonowanie - naturalnie wysokie pozycje.

Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania należą na ogół do liderów branż, którzy serwują swoim użytkownikom wartościową treść oraz pozyskują liczne, wartościowe linki prowadzące do ich witryny.
Pozycjonowanie to różnego rodzaju działania, które mają sprawić, że miejsca w wynikach wyszukiwania wzrosną, a w efekcie ruch organiczny pochodzący z Google zwiększy się w Twojej witrynie o kilkaset procent.
Dążenie do wysokich pozycji w Google w dużej mierze należy rozpocząć od audytu SEO i prac nad Twoją witryną internetową. Optymalizacja to podstawa do dalszych prac przy pozycjonowaniu.
Google Ads (Adwords)

Linki sponsorowane, zwane kampaniami PPC, to różnego rodzaju reklamy (w formie tekstowej, ale także graficznej lub nawet video), dzięki którym sprowadzimy wartościowy ruch na stronę internetową z ofertą Twojej firmy.
Linki te są bezpośrednimi, wykupionymi wynikami na wyszukiwane przez użytkowników frazy. Mogą także stanowić kontekstowe dopasowanie do oczekiwań Twojego potencjalnego Klienta - wyświetlać się w miejscach i na stronach, które odwiedza.
System daje potężne możliwości konfiguracyjne, w tym prowadzenia wielu niestandardowych działań reklamowych oraz dotarcia do specyficznych grup odbiorców.

Obecność w wynikach wyszukiwania na frazy lokalne

Wyszukiwarka Google potrafi samodzielnie określić położenie użytkownika, podsuwając wyniki dopasowane do lokalizacji.
W różnych miastach i regionach będą one przedstawiały się inaczej. Warto zainteresować się pozycjonowaniem na frazy lokalne, ponieważ badania przeprowadzone na użytkownikach wyszukujących lokalnych usług dowiodły, że:
- 78% osób poszukujących usług dokonała zakupu w późniejszym czasie
- 88% użytkowników smarfonów dokonuje wyszukiwania fraz dotyczących lokalnych biznesów
- 56% badanych podczas podróży szukało lokalnych usług w Internecie
Ze statystyk wynika, że posiadaczy smartfonów, szukających lokalnych usług, interesowały m.in. :
- 30% - restauracja
- 28% - sklepy
- 21% - usługi
- 8% - podróże
- 5% - rozrywka
- 4% - usługi finansowe
- 4% - zdrowie
(wyniki na podstawie badań search engine land)
Chętnie pomożemy Ci w dotarciu do takich użytkowników.

YouTube - multimedia należące do Google

Istnieje wiele strategii, by zaistnieć na YouTube - ciekawa twórczość, współpraca z influencerami, recenzje produktów, miejsc, usług...
Jeżeli jednak wiemy, że nasi Odbiorcy mogą być na YouTube (bo przecież kogo dziś nie ma?) - możemy targetować do nich reklamy za pomocą systemu Google Ads.
Tak jak w przypadku Ads możemy targetować nasze reklamy na różne grupy demograficzne, bazować na zainteresowaniach widzów, co jest bardzo użyteczną funkcją.
Możesz już teraz zlecić nam przeprowadzenie kampanii.
Kontakt
Michał Czuba, project manager
[email protected]
Startica.pl - zmieniamy firmy na lepsze
ul. Drogowców 8
39-200 Dębica
woj. Podkarpackie, Polska